.

.

.
.

.

.

خاطرات مبارزین انقلاب آقای علی برخورداران تقدیم به شما

 

آقای بر خورداران دو خاطره زیبا را تعریف نمودند ،در جشن بزرگ انقلاب ،در رویدر در جمع مبارزین بودیم یک روز فرماندهی ژاندارمری رویدر به پدر مرحومم می گوید مواظب علی باش اگه یکبار دیگر او را ببینم همراه مبارزین باشد ناخنش را می کشم ،پدر مرحومم که ترسید ه بود منو تهدید کرد،و من که از حرف فرمانده پاسگاه ناراحت شده بودم گفتم مرگ بر شاه که پدر مرحومم عصبانی شد و مرا از خانه بیرون کرد. 

 

خاطره دوم در زمان جنگ تحمیلی بود که در جبهه ا ترکشی به زیز چشمم خورده بود و جراحت سطحی دیده بود و یک روزی از بنیاد شهید زنگ زدند،و گفتند آقای علی برخوردان شهید شده است و من  گفتم اشتباه شده است الان شما دارید با علی بر خوردارن حرف می زنید،که بچه های بنیاد شهید تعجب کردند ،ومن واقعه را برایشان تعریف کردم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد